dimarts, 23 de juny del 2009

Chapi

En "Chapi", serà l'entrenador del Girona la propera temporada, us ho anunciem perquè ens han donat permís per anunciar-ho les fonts d'on hem aconseguit la noticia del dia, és una persona que sense coneiexer-la cau bé, aquí sap que trobarà una colla d'amics que els agrada el futbol i valoren el que fan els entrenadors que veuen el futbol com un joc, la temporada que ve ens ho hem de passar molt bé.

6 comentaris:

Anònim ha dit...

Crec que pot ser un bon entrenador pel Girona. De fet dels noms que havia escoltat de possibles entrenadors del Girona era el que m'agradava més. Algú sap on entrenarà Raül Agné aquesta temporada?

Anònim ha dit...

doncs a mi no em cau bé.No dieu res de com s'han carregat en Serra i en Migue.Ens anem a 2ab de cap!!!

Penya Curta GFC ha dit...

Carai quina primícia! Lo d'en Serra i en Migue, ÉS INCREÏBLE! Nosaltres tenim per norma no comentar els partits, ni les decisions tècniques al nostre blog, sobretot perquè tampoc coincidim tots però crec que és la primera vegada que estem d'acord en una cosa que no ens agrada, ni tan sols es podran acomiadar...

Anònim ha dit...

Ufff... hay que tener mucho cuidado con dar bajas de jugadores que se han mostrado tan importantes y polivalentes para el proyecto del Girona con tanta alegría y rapidez.

Me sabe mal porque Migue y Serra son gente comprometida y que lo ha dado todo por el equipo. Nunca Olvidaremos su esfuerzo durante este tiempo y detalles como ese gol al Ceuta. ¡Suerte allá dónde vayan!

Esperemos que los nuevos fichajes justifiquen estos cambios, conservemos la esperanza mientras no haya razones para hacer lo contrario...

En cuanto a Chapi, pues bueno, esperemos que se una al grupo de novatos "con flor" que últimamente hemos visto por el fútbol español. Que le vaya bien será bueno para el Girona y bueno para nosotros.

¡Adelante Girona!

Anònim ha dit...

deurien ser fonts contaminades doncs,pq no era ell.

Anònim ha dit...

¡¡Goooool!!

Jeje... parece que va a ser Cristóbal al final en lugar de Chapi.


Bueno, no pasa nada estas pequeñas imprecisiones pasan en las mejores familias, sobretodo cuando se hacen las cosas de tan buena fe como los amigos de la Immortal.

Suerte también para Cristóbal en su estancia en el Girona.